tisdag 4 juli 2017

Sommarlov

Vi har sommarlov! Inga tider att passa hela tiden, vi kan göra vad vi vill. Fast lovet börjar med regn några dagar i streck så gör det ingenting, det är skönt att "få" vara bara inne. 

Ni vet när man skriver och lovar på sociala medier om att man ska bli såå hälsosam, men så orkar man en halv dag och lagom till eftermiddagskaffet står man med huvudet i skåpet och trycker i sig kex och hoppas att barnen inte ser för då vill de också ha och då blir det mindre för dig att äta? Mhm, jag har varit där. Men nu har jag börjat igen. Hållit på en liten tid, och denna gång känns det rätt. Det känns enkelt och jag känner att så här kan jag fortsätta leva länge. Nu ska jag komma igång med springandet igen också, har haft en seg förkylning som äntligen har släppt! Ska försöka hinna med två-tre pass denna vecka, för det blir inga löpturer nästa vecka. På måndag ska jag nämligen opereras!!! Det är "bara" en visdomstand, men ändå. Räknar med att ha dödsont hela veckan. Till helgen nästa vecka får jag i alla fall lite tröst i eländet, då ska jag och mina tjejjor ut till villan. Vi ska övernatta! Det känns superspännande att vara ifrån Ossian en natt, men det ska samtidigt bli så sjukt kul! Vi ska grilla, basta, skratta, simma och slappa som aldrig förr. Jag längtar så! Men ja, först operation, sen roligt. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar