måndag 17 juli 2017

Game of Thrones och lite om helgen

Jag sitter och nattar barnen som bäst. I ugnen väntar cookies som ska avnjutas med kall mjölk till NYA SÄSONGEN AV GAME OF THRONES! Äääntligen är den här! Jag gjorde ett misslyckat försök att göra hälsosamma chokladbollar med gav upp och stormade ut ur köket. Två minuter senare kom jag ihåg att jag har färdiga chocolate chip cookies i frysen bara att gräddas, så det blev sådana istället då. 
I helgen var jag ju med mina fina väninnor vid deras mommos sommarstuga ute i skärgården. Vi hade sån underbar tid där, skulle kunna skriva alla positiva adjektiv som finns för att beskriva hur bra jag tyckte helgen var. Jag har de finaste vännerna, det är jag säker på! Älskar dem så otroligt mycket! <3














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar