fredag 7 oktober 2016

It´s friday!

Fredag! Jag är pigg och glad för jag har sovit så bra i natt. Ossian brukar somna först vid 3-tiden, så både jag och Lennart är lagom trötta varje dag trots att vi skiftar så båda får sova så mycket som möjligt. För några kvällar sedan påbörjades projekt Svänga Ossians Dygnsrytm, och inatt fick jag honom att somna halv två. Jag behövde inte ens väcka Lennart alls. Sen sov Ossian också hela fem och en halv timme innan första amningen. Nu ska vi bara hoppas att det fortsätter i samma riktning!


Jag har hunnit njuta av kaffe idag. Och så har jag plockat undan här hemma, dammsugit och tvättat kläder. Virkat har jag också. Jag har påbörjat ännu ett virkprojekt. Det är så roligt att jag har svårt att avsluta det jag påbörjat, för jag hittar bara nya, fina saker att virka. Jag ska göra ett inlägg om virkning snart, jag har några saker att visa nämligen. Trevlig helg till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar