tisdag 3 maj 2016

Helgen

Jag känner mig som en dålig bloggerska nu just. Fast det har ju varit rätt så mycket nu också, i och med vappen och den fina vädret. Inte en endaste bild har jag tagit på senaste tiden.
I fredags var jag och mina fina vänner på lite shopping och restaurangbesök i Kokkola. En rolig kväll hade vi, och jag hittade lite fint till prinsen. När jag kom hem hade jag ordentlig foglossning av shoppingen, tråkigt. Dagen efter var foglossningen ännu värre, så kunde mest bara sitta stilla (ville ju inte förvärra den).Vi fick gäster på kvällen, åt god middag och hade trevligt. På söndagen var vi utomhus i det härliga vädret, drack hemgjord mjöd, åt hemkokta munkar och blåste såpbubblor och ballonger. Så en superfin helg har jag haft!
Ok, kanske lite tråkig uppdatering, men jag kände att det var dags för ett inlägg i alla fall. Bara jag hittar minneskortet till kameran igen så får jag börja använda den. När jag har mycket bilder på kameran så brukar blogginspirationen flöda. Då hoppas vi på lite mer givande inlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar