lördag 27 februari 2016

Perfekt

En bra lördag är en lördag när man inte riktigt planerat något, men ändå hamnar man nånstans och gör något kul. Idag åkte Lennart och pojkarna till Bosund på morgonen, och jag tog sovmorgon och steg upp halv tolv. Tydligen var jag jättetrött, jag brukar inte kunna sova så länge. När jag stigit upp ringde jag mamma i hopp om att hon skulle hämta mig. Det kunde hon, så vid deras har jag spenderat hela eftermiddagen. Jag fick leka inredare och söka efter gardiner till deras matsal, jag hjälpte med lördagsstädningen, lunchade och bara var. Sen kom också Jimmy och Majso spontant dit, och senare kom L och barnen också. Pratade. Drack kaffe och åt nybakad morotskaka. En perfekt lördag alltså.

Nu när barnen sover ska Lennart hämta vårrullar från Vinh och så ska vi kolla Game Of Thrones. Sjuuukt bra serie, en av de bästa jag sett! Ifall ni letar efter serie, så är det den ni ska kolla.

Ps. Minneskortet till kameran har slutat fungera, så har inga bilder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar