onsdag 13 januari 2016

Pretty Little Liars Again

It´s back! Pretty Little Liars väntar på mig igen, efter cirka fem månaders paus! Jag har blivit riktigt taggad för andra delen av säsongen, trots att jag i somras inte ens visste om jag skulle orka fortsätta kolla serien. Soffbordet står nu dukat med diverse godsaker, Lennart sitter motvilligt med mig i soffan (föreslog nog att jag kan titta den själv, eftersom han egentligen inte gillar serien, påstår han, men nejdå, han ville nog ändå se, hehe) och jag är redo. Let the show begin... typ.



2 kommentarer:

  1. Ce-ce is A. She is Allisons brother but was rejected from the family by Allisons father because he (Charles) felt himself born in wrong body. No you can stop watching ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det där vet jag och typ alla andra redan ;) jag fortsätter titta på serien eftersom att jag vill det :)

      Radera