onsdag 6 januari 2016

Nytt utseende på bloggen

Jag har länge känt att det hade varit på sin plats att göra en ordentlig header. Idag plötsligt kom inspirationen till mig, och jag lyckades fixa en liten uppfräschning här på min blogg. Jag tycker att detta är min finaste header hittills, och den är så jag! Samtidigt bytte jag namn på bloggen. "Livet med två små barn" kändes inte så passande när de ändå är 4 och 2,5 år. Visst är de ganska små ännu, men det är så dags nu. En mammas vardag beskriver min blogg så mycket bättre, med hemmadagar, deltidsjobb, dagisfunderingar, förkylningar och bristen på nattsömn.
Jag kommer dock att skriva på samma sätt, men under årets gång så kommer det att komma lite nya kategorier, några gamla kommer tillbaks och så. Men det märker ni ju sedan. Hoppas ni trivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar