måndag 21 december 2015

Monday morning

Hej hej. Det blev visst några bloggfria dagar här. Men jag har spenderat tid med familjen, jobbat, varit på möte, handlat julklappar och umgåtts med fina vänner. I lördags var jag nästan hela dagen borta hemifrån, jag köpte alla resten julklappar och var några timmar hos mammas och pappas. Jag fick verkligen ny energi av att bara vara hemhemma. Därifrån åkte jag också till mommos, och satt där ytterligare någon timme och bara pratade. I år kommer jag för första gången att inte fira jul med mommo, så jag ville besöka henne med en julklapp i lördags istället. 

Igår jobbade jag första söndagen. Det var ganska tungt, och det kändes lite konstigt. Men det gick ändå riktigt bra. 
Idag ser jag fram emot en dag med mina gossar, innan kvällsskiftet. Vi ska vara hemma och mysa, busa, pyssla och leka. Inget speciellt inplanerat har vi, förutom att vi ska äta pepparkakor. 


Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar