söndag 27 december 2015

Mellandagsrean väntar

Nu är alla juldagar slut. Jag vet inte om det känns bra eller dåligt. Jag är en sådan person som vill ta ut precis allt som går ur någonting, så jag skulle vilja njuta ännu en stund av jultiden. Men jag får väl snällt acceptera att det är ett år tills nästa jul. Julpyntet får hänga kvar ännu en stund, så att jag kanske hinner få nog.

Imorgon väntar mellandagsrean på mig, barnen och syster Hanna. Kanske hinner jag få tag på något enstaka plagg innan allt tar slut. På kvällen ska jag jobba. Det är hela sex dagar sedan sist, så jag känner mig lagom förvirrad. Men det ska nog gå bra det också.

Hoppas ni har haft en fin julhelg! 


Årets gran, som fick bli lite enklare i år. Och de nedersta grenarnas julpynt hölls då inte på plats, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar