tisdag 8 december 2015

Det "nya" köket

Vårt kök har ändrat helt i och med det nya bordet. Det är rymligare, fler sittplatser och helt annan känsla än förut. Ni vet ju att jag gillar det som är lire annorlunda, så fast det är ett vanligt vitt Ikea-bord, så är det kanske inte så många som har blandat bänk och stolar som vi gjort. Jag tycker att det är riktigt smart, för det är mera öppet och inbjudande. 
Två stora lampor har jag velat ha i köket sen jag bestämde mig för det här bordet, och plötsligt hängde de bara där i Ikea. De kändes rätt från första stund. 




2 kommentarer:

  1. Superfint! Så härligt tå man har komi på en ide och känner att, yes dethär är VI och unikt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, den känslan försöker jag alltid få när jag inreder, att det är VI :)

      Radera