måndag 23 november 2015

Min personliga galaupplevelse

Galan var fantastisk! Alla var så fint klädda, programmet var roligt och de flesta såg riktigt glada ut. Själv hade jag en av de värsta kvällarna på länge. Om någon tyckte jag såg sur och arg ut, så ska jag berätta åt er varför.

Jag hade migrän. Riktigt ordentligt. Ett av de värsta anfallen i år. När jag körde till Vasa satt jag och spände mig så mycket, för det var lite nervöst att köra i mörker och snö. Spänningarna ledde till migrän. Det blev bara värre och värre under kvällen, och till sist fick jag gå från salen och sätta mig på en bänk och bara gråta, jag var så ledsen och arg på mig själv. Klart att jag skulle ha migrän just den dagen. Och självklart hade jag glömt medicinerna. Varför hade jag inte bara stannat hemma? Skulle jag förstöra kvällen för mitt sällskap nu?
Som den ängeln Gigga är, så ordnade hon skjuts till mig, så jag slapp till hennes pojkväns lägenhet där vi skulle sova. Efter att ha sovit så mådde jag mycket bättre på morgonen. Men usch, så dåligt jag mådde! 


6 kommentarer:

  1. Nej men ush då! Så himla typiskt att du skulle få migrän :( hoppas verkligen att du nu resten av året får va utan och kanske njuta av andra tillställningar. Som tur antar vi tt galan ordnas nästa år igen :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Tyvärr kommer jag nog att hinna få det fler gånger ännu :/
      Åh, det låter bra, då får jag revanch! ;) så roligt!

      Radera
  2. Du förstörd int nånting! <3 tråkigt bara att du int kuna vaa mee hela kvällen! Men he kanske int sku ha blivi så succé om du sku ha vari tär fast du sku ha hadd migrän..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va bra <3 ja he sku ha vari rolit att va me, men he va omöjlit. Men ja tar e på nytt nästa år ;)

      Radera