tisdag 24 november 2015

Lite roligt på gång

Igår och idag har jag haft riktigt fina dagar. Jag och pojkarna har spenderat dem ute i snön, med fina vänner och typiska hemmavardagar. Igår kväll var jag till massören, och jag bestämde att jag ska börja besöka henne varje månad, det behöver mina axlar! Ikväll var jag på middag med Malin. Vi behövde båda komma ut lite och prata av oss, så vi satt någon timme vid Pedrinas. Trevligt trevligt.

Imorgon väntar jobb, varje dag fram till lördag. Det ska bli riktigt roligt att vara där igen, efter sex dagar ledigt. Jag har på känn att det kommer att bli en bra vecka. Jag har lite roliga saker inplanerat, och en av sakerna gäller faktiskt bloggen. Jag ska ta och klura på den ännu någon dag, men jag lovar att det är något riktigt härligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar