söndag 22 november 2015

Galan2015

Igår var dagen här. Som halva svenskfinland väntat på, typ. Det var dags för Galan2015! Jag ställde mig i ordning, förstås lite väl sent, och hoppade i bilen och körde mot Vasa. Där mötte jag upp Gigga. Jag for på galan med henne, Lina och Jonathan.


I väntan på att det ska börja.



Fredrik Furu sjöng några sånger, fint var det!



Kvällens programvärdar, Anne och Hannah. Sjukt roliga är ni, haha. Härliga kvinnor. 


Snart börjar programmet, och där ser ni mig i publiken. 





Ett stort tack till arrangörerna, Ida-Marie och Maria. Ni gjorde ett toppenjobb, och jag kunde inte riktigt förstå hur ni lyckats så bra! Superduktiga är ni!

Alla bilder är lånade av Caroline, som har så fina bilder. Själv tog jag inte med mig kameran, och min gamla IPhone duger inte till kamera mer, hehe.

2 kommentarer:

  1. Kuö att du ville låna mina bilder, och kul att kag råkade få med dig på bild :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att jag fick låna ;) jag försökte mig inte ens på att fota med mobilen. Du har så fina foton! :)

      Radera