söndag 1 november 2015

Ett foto i timmen


I förrgår hade jag med mig kameran hela dagen, och tog ett foto ungefär en gång i timmen. Jag har aldrig gjort ett sådant inlägg förr, och tänkte passa på igår när vi ändå hade en hel del för oss.



8:00
Vi vaknade upp den frostiga fredagsmorgonen, åt frukost och ställde oss iväg mot dagis.


9:15
Sista inskolningsdagen. Jag fick kika runt lite, och det såg riktigt bra ut där. Pojkarna verkar trivas redan. Bilden är tagen från bilen på väg därifrån.

9:45
Vi spenderade dagen vid Kokkola. Framme vid Chydenia.

10:30
Provar klänningar. Är detta min galaklänning??? (Mobilbild)



11:30
Lunchdags vid bådas favoritrestaurang Pedrina´s. 





13:00
Godis från Film Town. Många gånger bättre än Makuuni i Jeppis!

14:20
Vi har hämtat pojkarna från dagis, och dags för en ritstund. 


15:00
Vi klär på oss och går ut. Dags att byta till vinterdäck!

15:45
Alla har vi hjälpt till att byta däck på bilen.

17:00
Middagsdags. Näringsrikt? Nej, men gott och snabblagat, hehe. Chokladkräm.

18:30
Vi har badat bastu, och väntar in gäster. Huset är städat, och jag har tänt på de nya ljusen jag köpte tidigare på dagen. 

19:30
Tog inga bilder av gästerna, men se vilket fint inslaget godis jag fick från BikBok.

21:00
Gästerna har åkt hem, pojkarna har somnat, vi har tänt på ännu mera ljus och tagit fram godispåsen. Dags för filmmys!






4 kommentarer:

  1. Ser ut som en mysig dag. :) Så kul med EFIT-inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var verkligen en bra dag! Och roligt att fota allting också ;)

      Radera
  2. Roligt inlägg! Ja, få se om du kommer glittrande i den outfiten till galan?! :) Ska bli roligt att ses igen!
    /Kitty

    SvaraRadera
  3. Vi får se! ;) det ska det, vi hade ju så roligt på bloggjulfesten för ett år sedan :D

    SvaraRadera