söndag 8 november 2015

Alla pappors dag

Idag är det farsdag. Jag, Elliot och Matheo gav far i huset sovmorgon, paket på säng, tända ljus och lyxfrukost. Det är han minsann värd! Pojkarna hade gjort egna kort på dagis, och de är så fina! Jag ser framför mig hur vi hittar korten om typ 20 år och sitter och gråter över hur gulligt det var. Eller tja, jag kommer i alla fall att göra det. 
Vi blev bjudna på farsdagslunch till mina föräldrars, tillsammans med övriga familjen. Det blev några trevliga timmar där, och sen for vi till bönehuset. Matheo hade somnat, så han fick lämna "hemma" med Nina, men Elliot ville med. Det gick hur bra som helst, för han somnade nämligen så fort predikanten började prata.
På kvällen har vi varit hos svärföräldrarna. Där var också alla samlade. Så en hel dags firande av många fina pappor har vi haft, och nu avslutar vi med godis och Johan Falk.  


En vacker bild av en stolt pappa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar