tisdag 3 november 2015

All about Elliot

Många gånger idag har jag haft fram bloggen för att skriva ett inlägg, men orden har bara inte hittats. Jag hade faktiskt påbörjat ett inlägg, men raderade det. Jag kom över en artikel från en norsk sida, där en överläkare påstod sig kunna bevisa att förlossningssmärta mest är psykiskt. Att det egentligen inte gör mer ont än magknip. Att vi kvinnor bara överdriver. Ja, ni kan ju förstå att jag var arg när jag läste det! Men sedan insåg jag, till min lättnad, att hela sidan bara är ett stort skämt, så allt som står skrivet på den sidan stämmer inte. Här hittar ni den, ifall ni vill läsa.

Japp, annars då? Andra dagen hemmamamma. Idag stod veckohandling på schemat, och vi spenderade två timmar i affären. Jag överdriver inte. Jag hade med mig en lång lista med mat och bakingredienser och med två barn med mig så tar det lite tid. Men så där länge har det nog inte tagit förr, hehe.

Imorgon fyller Elliot 4 år. Jag ska väcka honom med sång och paket och frukost och sen ska vi ha en hel del kul också. Vi får se vad vi hittar på. På lördag har vi kalas, och eftersom Lennart är borta på torsdag och fredag, så ska jag vara tråkig och städa lite imorgon också. Men först gör vi vad Elliot vill!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar