tisdag 1 september 2015

Veneziansk 2015

Varsågoda, här får ni några suddiga mobilbilder från veneziansk. Som sagt var vi alltså vid villan. Lennart och pojkarna åkte dit på fredagkväll, och jag joinade dem först på lördagskvällen. Vi har grillat, badat bastu, jag var och simmade tre gånger (!!!), vi har ätit skräp (godis och chips), vi har skrattat mycket och lekt med raketer. Jag blev jagad av en liten "fjärilsraket", och det var tydligen en sjukt rolig syn för alla höll på att skratta ihjäl sig. Så även jag. 

Söndagen bjöd på riktigt fint väder, och vi var ute i solen och tog vara på varje minut innan det var dags att packa ihop och åka tillbaka till fastlandet. Jag hoppas vi får möjligt att åka dit ännu en gång innan hösten kommer på riktigt! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar