tisdag 29 september 2015

Kvalitetstid

Ikväll har jag haft kvalitetstid med en vän! Jag och Josse for till Fredrikas i stan, och satt där i några timmar. Det är så roligt när man bara pratar och pratar, och man har ingen aning om det har gått tjugo minuter eller fyra timmar. Vi bara satt och diskuterade allt mellan himmel och jord, och rensade våra hjärnor. Varsin smörgås, kaffe och bakelse blev det också. 



Det blev ett långt cafebesök, så när cafeet stängde tog vi ett varv via loppis. 
När man inte letar efter något särskilt, så hittar man en massa saker på loppis. För jag skulle "bara titta lite", och hem kom jag ändå med en bok, en tavla och två väskor! Väskan var så otroligt söt, så den ska jag visa åt er snart. Men nu ska jag börja sova, för imorgon väntar jobb igen! 

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar