måndag 21 september 2015

Första dagen på jobb

Idag har jag varit första dagen på nya jobbet. Det har varit roligt! Det är ungefär fem år sedan jag jobbade senast, om jag inte räknar med praktiken för tre år sedan. Det känns bra, jag tror jag kommer att trivas riktigt fint! Jag har haft en ordentlig första dag, nio timmar. Men jag har lärt mig massor redan, och mina arbetskompisar verkade nöjda med mig.

Mitt schema är fullt för de närmaste veckorna. Denna vecka är det ännu tre jobbdagar, tjejträff och grillfest. Nästa vecka två jobbdagar, fotografera förlovningsfoton på lillasyster och fästman och troligtvis ett kalas. Utöver det vill jag gosa så mycket jag bara kan med barnen, umgås med Lennart och njuta av livet. Och så ska ju huset tas hand om också, trädgården ska förberedas inför kylan, mat ska handlas och annat som hör till.


Bild från nattlig fisketur i somras, men jag hittade ingen passande bild till inlägget. 

1 kommentar:

  1. Hej . Spännande med jobb. Var jobbar du.jobbar du heltid ? Berätta mer om jobbet ?!:)

    SvaraRadera