söndag 13 september 2015

22 frågor

(Lista från Egoinas blogg)


1. Var är din mobiltelefon? 
Jag vet inte riktigt. "Var är min telefon?" är en fråga som kan höras ungefär fem gånger dagligen hos oss.

2. Ditt hår?
Blev färgat i torsdags, så lite jämnare och mycket fräschare.



Innan färgning, men ser typ lika ut ännu. Det blev bara förbättrat lite.


3. Ditt humör?
Bra.

4. Din dagsplan?
Nu är det ju kväll, men jag har varit på gudstjänst, sovit, ätit godis, handlat mat, ätit mat, sjungit för Elliot, och nu nattar vi dem. 

5. Det bästa du vet?
Att vakna på morgonen efter en bra natt med ostörd sömn (händer typ aldrig). När Lennart masserar axlar och nacken. När pojkarna är riktigt glada över någonting. Bibeln. Tjejträff. Godis från Makuuni. Bastu. 

6. Din dröm inatt?
Jag minns inte. 

7. Ditt livsmål?
Att leva ett kristet liv med familjen, att inte ha så stora krav och att vara lycklig helt enkelt.



8. Rummet du är i?
Det som varit vårt spisrum, men numera hör ihop med hallen. Fungerar också som vårt tillfälliga sovrum, så rummet är fullt av säng just nu.

9. Din hobby?
Jag hatar den frågan. Lite fotografering, lite inredning, lite pyssel, lite av allt möjligt. Jag har inte hittat "min grej" ännu. 

10. Din skräck?
Spindlar! ("Diskhon!" skrattar Lennart här bredvid mig) Att något ska hända barnen eller Lennart. 

11. Var var du igår kväll? 
Vi for en sväng till svärföräldrarnas med Vera. 

12. Vad är du inte?
Tålmodig. 

13. En sak du önskar dig?
En ny iPhone. 

14. Det senaste du gjorde?
Fick lite blommor av Malin, som hon köpte åt mig från Ikea. Samt jättemycket godis och en bra tidning! Lyxigt värre.






15. Dina kläder?
Svarta byxor från Tiger of Sweden, militärgrön topp från Lindex och en grå kofta, vet inte varifrån.

16. Din dator?
Typ billigaste Acer laptop som fanns i affären. Jag har inte så stora krav, hehe.

17. Din bästa ägodel?
Jaha, vad lätt... vet inte.

18. Något du inte har på dig?
Läderjacka. 

19. Favoritaffär?
Blossom

20. Din sommar?
Dålig. Hade räknat med att leka med pojkarna ute i trädgården typ varje dag, äta alla måltider utomhus, och typ bo i mina shorts, men vi hade ju cirka 3 varma dagar denna sommar, så jag har varit lite deppad. 

21. Favoritfärg?
Rosa 

22. När skrattade du senast?
Idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar