torsdag 16 juli 2015

Blond ombre

Okej, jag har länge velat prova något nytt till håret. Typ, hur ser jag ut i blont hår? Kanske rött hår skulle passa mig? Jag vill ha ljusare hår! Men feg som jag är, så vågar jag aldrig göra några stora förändringar. Men så hade jag frissatid igår, och nu hade jag bestämt mig för att sluta vara så himla feg jämt! Ombre har jag velat ha hur länge som helst, så igår körde jag på det! Japp, typ halva mitt hår är numera blont. Alltså jag gillar det skitmycket, det är så coolt! Men samtidigt är jag lite tveksam, är det verkligen snyggt? Borde inte jag bara hålla mig till mitt mörkbruna hår? Jag vet inte. Nu får det vara så här en tid, och vill jag så kan jag ju alltid färga om det sen, tänker jag. Om jag skulle sluta skriva nu, och visa er istället?



Oh yes, that´s me! 

4 kommentarer: