tisdag 2 juni 2015

Staket eller kläder?

Hur blev det nu då i lördags? Blev det shopping eller staketbygge? Jo, vi tittade ut genom fönstret på morgonen, och konstaterade att det är perfekt väder för att bygga. Så jag skulle beställa kläder via nätet istället, och så åkte vi och köpte brädor, färg och skruvar och satte igång. Alltså hela dagen höll vi på. Jag är förvånad över mig själv, att jag inte blev uttråkad och gav upp. Jag blir så lätt distraherad och tappar intresset för något, men nästan varje gång det var något med pojkarna så sprang Lennart dit istället, så jag fick bara fortsätta och fortsätta. Vi tog paus bara för mat och kaffe, och när barnen hade gått och lagt sig kunde vi börja skruva upp brädorna som jag målat. 
Så nu har vi ett halvt staket. Denna veckan ska vi göra den andra halvan, så är det klart! 


Idag är det härligt sommarväder. Om det nu bara vore 10 grader varmare! Men ut ska vi givetvis i alla fall, för snart är regnet här igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar