måndag 22 juni 2015

Sommarplaner?

Kära läsare, jag börjar känna mig sugen på en miniresa. Eller något lite roligare att göra i sommar. En liten tanke har jag om att hyra husbil, släpa med mig familjen och några kompisar eller syskon, och åka på camping lite runtom i landet. För tre år sedan var vi ju ner till södra Finland med Josse och Janne, och vi har en otroligt bra resa. Ett ställe som jag gärna besöker igen är Nådendal, för det var såå himla fint där!
Men nu undrar jag, har ni några tips? Vad kan man göra på sommaren i Finland? Finns det några städer man borde besöka, och i så fall varför? Finns det något som skulle vara roligt för två barn på tre och två år att göra? Det kan vara här i Jeppistrakten, eller det kan vara nära Helsingfors eller i Lappland, bara det är i Finland. Så, var så goda och hjälp mig välja program för juli månad!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar