lördag 6 juni 2015

Senaste dagarna

Lite fint sommarväder fick vi i förrgår. Nina kom hit, och vi satte oss i solen med ett fruktfat och tänkte att nu är det äntligen sommar!


Fast det var svinkallt, och jag fick sitta med tröja på mig och huttrade. Finsk sommar!


I fredags blev det shopping i Kokkola. De där kläderna jag skulle beställa via nätet blev aldrig beställda, så jag tänkte att jag köper dem ut butiken istället. Så jag och pojkarna hoppade i bilen efter frukosten. De var riktigt snälla hela tiden, och det var med gott humör som vi satte oss i bilen på väg hem igen, och jag lovade dem pizza från Strandis när vi kom hem. (Men jaa, jag tror nog det var sista gången vi åt därifrån...) 

Idag har jag städat en hel del. Jag har även tagit tag i Matheos rum. Det har liksom bara lämnat halvfärdigt, men nu börjar det bli riktigt mysigt där inne. Några småsaker till, så är det klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar