onsdag 24 juni 2015

Pretty Little Liars

Redan onsdag... alltså veckorna bara flyger förbi, och snart är sommaren över och vi har inte ens haft något sommarväder ännu. Jag vet att jag klagar mycket på vädret just nu, men det känns så hopplöst just nu. När får jag ta på mig mina shorts?
Så var dagens klagan över, och jag kan återgå till att vara glad. Idag är det städning och klädtvätt på schemat, samt att handla mat och sist men inte minst: Pretty Little Liars! Jag hatälskar den serien alltså. Den drar ut på alla svaren så fruktansvärt länge, och det känns som att den aldrig kommer att ta slut. Men, jag är envis, och SKA ha reda på vem denna mystiska A är. Jag har ju mina aningar om vem som ligger bakom, så nu är det väl bara att vänta i några månader då. Någon annan som kollar den serien? Har ni några gissningar på vem, vad, hur, när?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar