måndag 22 juni 2015

Min mikro har mera appar än min Windows telefon!

Ny vecka då! Jag har inget speciellt planerat egentligen. Jag hade hoppats på lite bättre väder så att vi kunde vara mycket utomhus, men det kommer att börja regna när som helst, och så tycker jag mig höra åskan nu också. Blä för sommar 2015 så här långt!

Min morgon började inte på bästa vis, kan jag säga. Min telefon fick sig ett dopp i vatten, så den var nära att dö. Men efter några timmars torkning så funkar den, som tur! Alltså vet ni, jag har ännu inte ens provat ladda min Iphone med en annan laddare! Tänk om den fortfarande fungerar, tänk om det bara är min laddare som är sönder? Men nu har jag tagit hand om saken, så Hanna kommer hit med sin Iphoneladdare snart. Och så kläckte hon ur sig att hon har en helt fungerande Iphone 4s hemma, men hon "gillar sin gamla Samsung bättre". Haha, ja, får se nu, om jag plötsligt har tre telefoner att välja mellan. OM det är så att min Iphone skulle fungera, eller att jag får låna Hannas, så tror jag att jag tar den chansen. För fast jag faktiskt gillar Lumian, så läste jag nyss en kommentar som stämde ganska bra. My microwave has more apps than a Windows phone! 


Igen detta svåra val...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar