lördag 20 juni 2015

Midsommar 2015

I torsdags åkte vi till villan. Vi kom hem sent igårkväll, så därför har jag inte kunnat blogga. Men så här har min midsommar år 2015 varit:

Efter lite krångel med båten kom vi fram till villan tidigt på torsdagskvällen. Jag njöt av att vara på det underbara stället igen, och vi började förbereda för mat. Efter att vi ätit fick vi bara vara en stund, sen skulle pojkarna sova. Det tog ju sin tid, eftersom de var på nytt, intressant ställe, men mot 11 på kvällen somnade de. Vi for i bastun, och tänkte att vi kan ju inte avsluta kvällen ännu, så efter det, trots att det var midnatt, så rodde jag och Lennart ut en bit och fiskade. Så härligt, trots att jag bara fick upp sjögräs. 

På fredagen kom mera folk dit, och vi har lekt lekar, hoppat på studsmattan, spelat volley, fiskat, grillat, solat, pratat, druckit kaffe, och bara njutit av det soliga vädret och de friska luften! Vid 11 på kvällen kom vi tillbaka till båthamnen, och körde hem. Vi såg lite Orange is the new black innan vi somnade. En alldeles underbar midsommar! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar