söndag 10 maj 2015

Morsdagen

Hej på er!
Jag har inte glömt bort bloggen helt, men den lämnar lite till sidan då jag har så mycket annat att stå i. Men idag känner jag faktiskt att jag har saknat att blogga, så nu ska jag göra det då.
Morsdag idag. Och den har spenderats på bästa vis. Först och främst fick jag sovmorgon, och när jag vaknar av pussar och kramar av både barn och man, så får jag en alldeles rosa och söt skottkärra inrullad i sovrummet. In i skottkärran fanns en rosa vattenkanna, rosa kratta, choklad och rosa trädgårdshandskar! Alltså vilken toppenpresent! Jag blev helt helt fylld av glädje, presenten kunde inte ha varit mer passande. Sen fick jag ett kort också, där det stod att jag är den bästa mamman. Så gulligt! Givetvis behövde jag inte heller kliva upp ur sängen för att få frukost.

Efter den väldigt lyckade morgonen, hoppade vi i bilen direkt efter lunchen och hälsade på hos barnens fammo och faffa. Några av Lennarts syskon var också där, och vi blev kvar där i några timmar. Sen åkte vi till stan för att önska min mommo en bra morsdag, och ännu efter det åkte vi till mammas och pappas. Där bjöd de på middag och en hel del olika efterrätter. Där blev vi också kvar i några timmar, och hem kom vi lagom till läggdags för barnen.



Hoppas alla mamas där ute haft en riktigt bra morsdag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar