måndag 4 maj 2015

Monday

Idag är jag uppe med tuppen. Trots att jag somnade väldigt sent, så var jag vaken redan 6:00. Sen dess kunde jag inte somna om, så jag tänkte att det är lika bra att jag stiger upp, så får jag äta frukost för mig själv, i lugn och ro. Och nu njuter jag så mycket av tystnaden och ensamheten att jag överväger att stiga upp såhär dags varje morgon!

Vid niotiden kommer pappa att komma hit, så sticker jag en sväng till sjukhuset. Jag tror jag har någon slags infektion, så jag ska lämna lite blodprov. Förhoppnings hittar de inget allvarligt.


Det står en hel del saker på schemat denna veckan. Jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt, men mest bara roliga saker. Som baka, bygga staket, måla, gå på loppis och sånt. Får se hur mycket jag hinner med, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar