lördag 30 maj 2015

Loppis

Igår blev det ett besök till ett loppis. Jag minns inte senast jag skulle ha gått på loppis, men igår var det dags. Tur var väl det, för jag hittade ganska mycket! Största orsaken att jag ville dit var för att förhoppningsvis köpa lite barnböcker. Mina småmonster har ju rivit sönder nästan alla böcker de har, så de behöver nya. Onödigt att köpa nya från affären, de får nöja sig med loppisböcker istället. Jag hittade många bra böcker, lite inredning och en stor fin hortensia.

Idag är vi troligtvis i Kokkola och shoppar hela familjen. Om vi inte är där är vi säkert ute i trädgården om vädret tillåter. Jag är inte riktigt säker på vilket, för detta är tidsinställt, och vi är så spontana av oss, haha. Men jag hoppas på Kokkola i alla fall!



Min härliga miniros blommar så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar