torsdag 14 maj 2015

Kristi himmelsfärd

Jag snodde en lista från Tidstjuven som får bli dagens inlägg.

Om du bara fick ta på dig en sminkprodukt på morgonen, vilken skulle det vara?
-Hmm, kanske mascara. 


Vilken är din favoritdrink?
-Drink? FavoritDRYCK är i alla fall mjölk, haha!


Vad vill du förbättra i ditt liv?
-Jag vill bli bättre på att fatta beslut. Jag velar alltid fram och tillbaka, och det tar en evighet för mig att bestämma mig för något.

Om du bara fick ha på dig en färg på dina kläder för resten av livet, vilken färg skulle du välja?
-Grå! Grå är så... lagom. Inte för ljust, inte för mörkt, utan alldeles lagom.


Har du någonsin brutit ett ben?
-Faktiskt inte. 

Tror du på Gud?
-Ja, det gör jag. 



Vad gjorde du för ett år sedan?
-Jag gjorde nog inget speciellt. Jag njöt nog mycket av det varma vädret, men så var jag hela tiden småsjuk också.  Lite hade vi börjat kika på hus då också, så det var spännande.


När var du full för första gången?
-Jag har aldrig varit full, och kommer nog aldrig att vara det heller.

Kaffe eller te?
-Kaffe! Jag gillar inte te alls.

Vad är du lyckligast över för tillfället?
-Min fina lilla familj, att det snart är sommar, att jag får må bra, vårt fina hus... Jag är väldigt lycklig!

Vad är frihet för dig?
-Att vara vuxen och bestämma över sitt eget liv. Att bo i ett så bra land som Finland, och ha möjlighet att göra vad man själv vill. 






1 kommentar:

  1. Kul att du hakade på! :)
    Härligt att läsa att du är väldigt lycklig.

    SvaraRadera