torsdag 28 maj 2015

Det går sakta framåt

Hallå bloggen! Det händer grejer hemma hos oss... Eller nej, det gör det egentligen inte, men det känns så. Det här vardagliga arbetet tar ju aldrig slut, så det känns som om jag får en massa saker gjorda. Men idag har jag börjat dagen med att tvätta lakan och en madrass (en liten olycka från ena gossen inatt) och direkt efter frukost for vi ut. Det är så härligt när pojkarna leker någorlunda snällt i sandlådan, så jag kunde klippa av lite kvistar från ena häcken. De sträckte sig lite för långt ut, och kom ivägen för klädsnöret. Sen kunde jag sola en stund innan lunchen. Hela kvällen har gått åt till att klippa gräset och fortsätta på staketet, och sen bastubad på det. En härlig dag, minsann! Detta är mitt första mobilinlägg, och ännu har jag inte klurat ut hur jag får in bilder, så det får bli bildlöst inlägg denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar