torsdag 4 december 2014

Underbara morgon

Varje morgon brukar vi äta vår frukost i lugn och ro. Nu när det närmar sig jul brukar vi tända lite fina ljus, och tända julstjärnan i köksfönstret. Det gör det så mycket roligare med morgon, när man brukar vara lite halvsömnig, och inte vill ha det så ljust. Detta gör att åtminstone jag vaknar till på ett lugnare sätt, och får julfeelis!



Sen när vi ätit klart får barnen öppna sina julkalendrar. Alltså ni ska veta att jag hatar (eller hatar är ett starkt ord, men ogillar) Blixten McQueen. Usch, så många tårtor med Blixten-motiv jag fick göra i skolan. Då sa jag ofta att jag aldrig kommer att köpa något som har med Blixten att göra till mina framtida barn. Hmm, vad tror ni jag ändå köpte för julkalender åt Elliot? Just det, Blixten McQueen. Suck! Han älskar Blixten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar