fredag 5 december 2014

Julmiddag

Och så har jag ätit årets tredje julmiddag. Varje år äter vi julmiddag vid Strandis med alla från Lennarts jobb. Ännu ett tillfälle att klä sig fin, tänkte jag! Som hemmamamma går jag oftast med bekväma byxor och en sunkig tröja, orört hår (som nog skulle kunna få en frisör att svimma) och helt osminkad. Så det är ju roligt att få klä upp sig nu som då. Jag körde på samma håruppsättning som på bloggjulfesten och samma örhängen, men enklare klänning och ett armband istället för halsband. Så där blev den kombon:


En kväll med supergod mat, trevligt sällskap och roliga diskussioner. Lika roligt varje år!

Nu ska denna damen tvätta av sig sminket, dra på nattkläder och hoppa i säng. Och klockan är bara 23:00. Och det är fredag! Kan det vara första gången, tro?

4 kommentarer:

  1. Skit snygg klänning! Du passar super i ade, en rikti snygging edu! :)

    SvaraRadera
  2. Superfin klänning du hade! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Felicia! :) Jag har haft den en tid i skåpet, men aldrig riktigt vågat använda den. Men den får nog hänga på mig flera gånger ;)

      Radera