torsdag 4 september 2014

Vardagsrum och lite tankar.

Oj oj, nu känns det nära. Ränderna i vardagsrummet är färdiga, och vårt sovrum är färdigt så när som på fönstren och taket. Fia leker med pojkarna imorgon från förmiddagen, så då får jag måla ännu lite till. Vi tänker nämligen flytta nästa vecka! What? Jag tror knappt det är sant! Vi kommer såklart att ha en del ofärdigt, men de flesta rummen är ju klara, så det går bra att bo där ändå. 



Jag är otroligt tacksam över våra hjälpsamma familjer, som ställt upp så mycket. De flesta kvällar har vi fått barnvakt, och ofta är det någon som kommer och hjälper oss. Utan hjälp skulle vi inte ha fått hälften så mycket gjort ännu. Det betyder mycket för mig, för oss, fastän jag stressar och yrar omkring så mycket att jag knappt hinner säga tack till alla. Jag ska bli bättre på det! 
Tänk att om en vecka kanske vi sover i vårt nya hus! Som jag har väntat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar