söndag 28 september 2014

Vår Ikea-resa

Jajaja, jag vet. Jag skulle ju blogga igår. Och jag hade gärna gjort det, men så dog telefonen. Den var fulladdad på morgonen, men sen hade jag på kartan så jag skulle se när vi skulle svänga, och den slukade ström, fast jag stängde av allting efter att vi svängt. Och sen började vissa systrar skicka på whatsapp som om de fick betalt, så de tog det allra sista av telefonen. Grr! 
Vi kom hem strax efter tio på kvällen, och började genast skruva ihop så mycket av möblerna som möjligt. Och jag ojat mig flera gånger över hur snyggt det kommer att bli när allt är på plats. Vardagsrummet, toan och badrummet kommer att få sig ett lyft, det vill jag lova!


Dessa två hyllor till pojkarnas sovrum pyntade jag med mönstrat papper, så att de blev mer personliga. 

2 kommentarer:

  1. Va, nu föstar ja int nating, vatå skicka whatsapp.... ;D ;D ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tå ja fick på telefon hadd ja 45 meddeland ;)

      Radera