tisdag 2 september 2014

Randigt.

Äntligen är tejpandet färdigt i vardagsrummet! Det har tagit mig tre kvällar, men så har jag också varit extremt noggrann. Om detta blir fel så sätter jag mig ner på golvet och gråter. Så här har jag i alla fall gjort:


Med hjälp av denna lasergrej (som vi kallar Lasarus) så har jag smidigt fått ränderna spikraka. Först har jag mätt ut var jag vill ha ränderna, och ritat en liten prick längst ner på väggen. Sen har jag bara ställt in lasern mitt på pricken, och så är det bara att tejpa hela vägen. Smidigt!



Här håller jag på med nästsista randen.


Och här håller Hanna på grundmålar det som ska bli pojkarnas lekrum. Paaki var också och hjälpte till idag, han målade sista varvet i pojkarnas sovrum. Imorgon fortsätter vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar