torsdag 25 september 2014

Frisk igen

Man skulle kunna tro att jag har varit helt superupptagen de senaste två dagarna, men faktiskt så har jag bara försökt vila lite. Givetvis hade jag bara lite stegring i två dagar, och så gick det om. Fortfarande har förkylningen slagit till. Alltså vad är det för fel på min kropp? Varför gör den alltid så här? Det är nästan pinsamt att kalla sig sjuk när man har bara 37,1 grader stegring, men redan vid 36,8-36,9 är jag så trött så att det känns som om jag kunde sova i ett dygn. Så har det varit i många år nu. 

Nog om sånt tråkigt! Imorgon ska jag och kolla upp synen. Jag ser inte dåligt, men visst kunde det vara bättre. Det skadar ju inte att kolla direkt. Dessutom har jag alltid velat ha glasögon, så det skulle bara vara roligt om jag fick det. Men vi får se imorgon. 

2 kommentarer:

  1. Hmm... jag hade samma symptom för en tid sedan men det var nog bara för mycket datorsittande och tittande som var orsaken ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Menar du stegringen, täppt näsa eller synen? :)

      Radera