fredag 26 september 2014

En kväll med en massa mamas

Jag har haft en helt underbar kväll. Det var mammamiddag på O'learys som stod på schemat. Vi har en grupp på facebook som heter Inte så hemskt gamla mammor i Jakobstadsnejden, och vi brukar ha parkträffar, mammamiddagar och sånt nu som då. Så det blev en helkväll med god middag (åt en supergod fajita), efterrätt, mammasnack, presentation, förlossningsberättelser och graviditetsfunderingar tillsammans med 20 andra mammor. Sånt som vi alla har erfarenheter av. Det var roligt att träffa många nya, och det känns så härligt att kunna träffas och ha roligt fast man knappt känner någon. 



Imorgon, tidigt på morgonen, åker jag och Lennart till Tammerfors. Barnen för vi till mommos och moffas så länge. Vi ska till Ideapark och Ikea, och köpa en hel massa inredning, och kläder åt barnen. Jag kommer nog att skriva ett inlägg eller två under dagen, så tro inte att bloggen står tom bara för att jag är borta, hehe. 



8 kommentarer:

  1. Åh va håret blev snyggt, du passar bra!

    SvaraRadera
  2. Jag tänkt ju om och om igen att du var så extranygg igår, du hade ju ny frilla! Såååå snyggt (bakhuvudet var ju typ de enda jag såg av dej) :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint hår :)

    SvaraRadera
  4. Alltså du har så fini hår! Du passar jättebra me e såde! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! Ja, ja får no böri hald e såde kort nu ;)

      Radera