måndag 22 september 2014

Elände

Ikväll slog stegringen till. Jag har varit slut och frusen hela kvällen, så Lennart och barnen åkte själva till Bosund. Jag var så otroligt godissugen, så jag satte mig i skruttbilen och åkte och köpte godis från Makuuni. Det bultade i huvudet, men det var värt besväret för att få krypa under täcket med en fet godispåse och kolla Friends. Det har jag gjort hela kvällen. Och det har varit skönt! 
På ett sätt hoppas jag att jag får en riktigt ordentlig förkylning med hög feber, som sen går över helt! För hela sommaren har jag varit täppt i näsan, och på gränsen till början av en förkylning. Det suger att vara på den gränsen flera månader i streck, så om det bara slog till rejält på en gång nu, så kan jag övergå till att vara helt frisk sen. Tack. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar