tisdag 2 september 2014

Det går framåt

Nu hänger jag inte riktigt med igen. Bloggen har fått stå, för jag har inte haft tid för att sätta mig vid datorn. Jag har många bilder på kameran som bara väntar på att komma upp hit. 

Idag var vi vid huset igen, och hade ett gäng glada hjälpare med oss. Detta är nog en av de effektivaste kvällarna vid huset. Igen blev lite fönsterkarmar målade, pojkarnas rum blev målat i rätta färgen(men ska målas ännu ett varv), alla tapetrester skrapades bort, vårt rum och spisrummet blev grundmålade, och jag har tejpat ränder i vardagsrummet. 
Imorgon far jag dit själv, eller Hanna kommer och hjälper mig. Då ska jag tejpa resten i vardagsrummet, och äntligen få börja måla! Jag ska ta foton på det då och visa er och förklara hur jag har tänkt. Det kommer att bli så snyggt! Jag kan knappt vänta tills jag får börja möblera och lägga upp tavlor och hyllor och alla fina saker! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar