måndag 8 september 2014

Börjar med något nytt

Det sägs ju att september är det nya nyåret. Man börjar liksom med något nytt. Många slutar röka, slutar dricka, börjar röra på sig, försöker gå ner i vikt osv. Lite så är det för mig också i år. Men bara lite. Jag bestämde mig för att jag vill fara på någon Arbis-kurs, något där man rör på sig. Så jag bokade in mig och Hanna på ett gympa som hålls på måndagar. Så hela höstens måndagskvällar är jag upptagen. Ikväll var första gången, och det känns riktigt bra. Det håller på en timme, och man får upp pulsen riktigt bra, och tränar musklerna ordentligt. Och givetvis stretch på det! Lagom utmaning för mig att hänga med, för det gick snabbt. Efter en-två gånger till så sitter det nog. Min höst är lite som en nystart för mig. Nytt hus, och ny träning. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar