söndag 8 juni 2014

I'm still here

Oroa er inte, jag har inte svikit bloggen helt. Jag har bara haft så mycket på gång, och så mycket i skallen att jag inte orkat blogga. Men jag har nog kikat in och läst era kommentarer. Jag undrar om jag ska svara på dem som vanligt, eller i ett eget inlägg. Eller också låter jag bli att svara. Dock måste jag säga att "Lena", jag har hållit med om precis allt du skrivit. 

Nu ska jag börja sova. Hoppas jag. Det brukar inte bli så många timmar sömn per natt för min del. Får nog snart hämta sömnmedicin. 


1 kommentar:

  1. Låt bli att svara, du slipper aldrig dessa människor annars. Har också helt samma åsikt som dej å lena, å di som int håller med minna och hennes val så kan ju låta bli at kika in hit, eller behöver int kommentera?! De kan va roligt me diskussion ibland, men ibland blir de för mkt och nån kan ta de personligt så vi låter alla ha sina åsikter men håller det för oss själva, eller diskuterar irl om man vill? Fö ja tror int att hälften av de som har olika åsikter om vaccin o dyl. sku våg "kina" å tjafs om de i verkliheten såsom de blir anonymt!! :)

    SvaraRadera