lördag 10 maj 2014

Redan? Eller äntligen?

Otroligt vad denna veckan har gått både snabbt och långsamt på samma gång. Nu är fredagen förbi, och jag ska börja sova. Vi har inte gjort nåt speciellt idag, men imorgon ska jag i alla fall iväg på dagen och hjälpa lillasyster med att flytta. På kvällen skulle jag vilja prova något nytt i matväg, men ska se om jag hinner. Såg på "Vad blir det för mat?" med Per Morberg ni vet, och han lagade nåt som jag också vill prova på. Men det får ni se då. Jag älskar just det matlagningsprogrammet. Han är så rolig, är så oförsiktig, slänger saker runt sig och ändå ser all maten himmelskt god ut. Tips om ni har tråkigt: sök "Vad blir det för mat?" på Youtube. 


(Bilden har inget med inlägget att göra, men det var sån fin kvällssol för två kvällar sen att jag ville visa. Se så fint solen lyser på vattnet. Och så är det ingen som ser att jag har fingret med i bilden...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar