torsdag 15 maj 2014

Problem

Sen det blev vår på riktigt har vi haft ett problem här hos oss. Vi har hatat solen på morgnarna. Usch, så vi ogillat den. Eller så är det kanske bristen på ordentliga rullgardiner/mörkläggningsgardiner vi inte gillat. Matheo har vaknat tidigt nästan varje morgon för att det är så ljust. Dessutom har det varit svårt för dem att somna, eftersom kvällssolen lyser rakt mot deras fönster, och gardinen där är något för liten. När Matheo vaknade klockan 6 imorse så fick vi nog, och ikväll har vi fixat ordentliga mörkläggningsgardiner till alla fönster. Nu hoppas vi på en bättre morgon imorgon.

Problem nummer två är att jag inte vet var kameran är. Jag har väl inte sökt jättenoga heller, men det hade varit roligt om jag hade bättre bilder här på bloggen. Håller ni inte med? Det är ju bedrövligt med dessa mobilbilder hela tiden. Eftersom jag själv gillar bloggar som har ordentliga bilder så ska jag också bli bra på detta. Imorgon ska jag leta fram kameran.

Problem tre är... låt mig tänka. Nej, jag kommer inte på fler nu. Det är ju bra.


Gammal bild är väl bättre än ingen bild. Här är jag och Elliot för ungefär ett år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar