torsdag 17 april 2014

Skärtorsdagen

Hej igen!

Igår var jag på riktigt dåligt humör! Jag fick ett mejl som gjorde mig väldigt ledsen och besviken. Det uppstod ett problem som jag trodde att kag inte skulle kunna lösa. Men tänka sig, idag löste det sig, så nu är jag glad igen. 

Idag sov vi länge. Matheo har varit vaken lite inatt, då han hostar så mycket. Så vi åt frukost sent, och sen vid ett-tiden kom Hanna hit. Vi lackade naglar, såg på Teletubbies med Elliot och drack kaffe. Nu ikväll så har jag städat i full fart. Trodde inte att jag skulle hinna innan påsken, men skickade iväg Lennart och Matheo till mataffären, så satte jag och Elliot igång. Han tog sopborsten, sprang några varv med den och satte sig sen och läste en bok. Inte då mycket till hjälp, alltså. Men själv gick det ändå fortare. Lennart köpte också lite blommor med sig, och tog in videkissor, så nu inleder vi påsken. Vi börjar med att fara till kyrkan, det är längesen vi var där så det ska bli roligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar