lördag 26 april 2014

Loppiset

Jag hoppas ingen missade att vi hade loppis idag! Jag tror inte det, för där var många besökare. Hela dagen har jag och mina vänner stått och sålt, fyndat, druckit kaffe, ätit tårta, pratat med vänner och bekanta, sålt ännu mera och kört iväg för att växla pengar. Oj oj vilken rusning det var från förmiddagen. Det var verkligen jätteroligt att så många kom till vårt loppis. Vi bestämde redan innan dagen var slut att vi kommer att göra om detta!

Men till något helt annat. Jag fick en fråga för någon dag sedan.

vad är det för träningspass?


Det här är videon som jag tränar till. Såklart varierar det, men denna har jag fastnat för, för den verkar effektiv. Den är bara 20 minuter lång, så ibland kör jag egna övningar efter, och stretchar ordentligt efteråt.

2 kommentarer:

  1. Ser väldigt kul ut det där, har aldrig prövat en sån
    och vid vidare reserch så tyder det på att det är lätt att få skador av dem : I

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar skador av kettlebells? Ja, skador kan man ju få av allt möjligt. Men tycker dessa är bättre än vanliga hantlar. Bara man använder dem rätt så är det ingen fara :)

      Radera