fredag 28 februari 2014

Väldigt borta

Min förkylning blir bara värre och värre. Det kändes ändå som om jag kunde hantera den under hela dagen, och tidig kväll, men nu har febern brutit ut igen, så nu är jag trött och hängig. Inte så att jag kunde somna, för tydligen är jag en person som inte alls behöver mer än 3 timmars nattsömn (ironiskt. jag tänker på mina sömnproblem. Har inte sovit ordentligt på hela veckan).
Barnen har somnat, och det är dags för Bones och kokosbollar och lite tända ljus här hos oss. Förhoppningsvis har jag ork att skriva fler och ordentligare inlägg imorgon.

Hann ta lite bilder idag med systemkameran. Det har blivit lite väl mycket telefonbilder senaste tiden. Här är dagens chokladplättar och lite bilder på Matheo.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar