fredag 21 februari 2014

Spontanresa

Förra veckan kom vi på att vi borde göra en resa till Ikea. Igår fixade vi barnvakt från ikväll till imorgon, så vi kommer alltså att åka redan idag. Utan barn. Jag är nästan lite nervös. Men samtidigt ska det bli skönt att faktist få sova nattetid, istället för att natta Elliot flera timmar. Matheo sover ju hela nätter, och jag har en känsla att Elliot kommer att sova bra också då han får vara med fammo och faffa. Så vi behöver alla den här natten ifrån varandra, tror jag. Men jag vet att jag kommer att sakna ihjäl mig...
Vi behöver en hel del till pojkarnas rum, något till badrummet, något till toan och lite smått till köket. Igår gjorde jag en lista på allt vi behöver, och vad de heter vid Ikea, så förhoppningsvis kommer vi hem med det vi ska ha, och inte en massa onödigt. 


2 kommentarer:

  1. Roooligt! Tror jag kmr med. ;) Hoppas ni får en bra resa! Skönt me tumis tid. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, baksäti e jo tom no ;) he ska vi, ska bli skönt att lom iväg liti :)

      Radera