onsdag 19 februari 2014

Nittonde februari

Idag har varit en intressant dag. Typ. Elliot har första gången varit i Parken utan att jag var där. Jag saknade honom enormt mycket under tiden, för nu känns han som en stor pojke som har en "egen aktivitet". Parktanten sa att allt hade gått bra, han hade inte frågat efter mig en enda gång. Han hade bara lekt och haft roligt. 

Matheo har också gjort något nytt idag. Han har fått flytta in hos storebror. Nu sover de alltså i samma rum, och vi hoppas att det ska få Elliot att sluta springa upp på nätterna. Förra natten var Hemsk, riktigt med stort H. Jag var vaken mer än vad jag sov, och Elliot har haft cirkus. Så ikväll är jag extra trött. 


Ni som följer mig på Instagram (Zzinnas) har säkert sett en liknande bild redan idag. Men så här vill Matheo mest vara nu just, stå upp. Bilden är lite extra rolig för han har Elliots tröja på sig. 


2 kommentarer:

  1. Voi huh huh! Nytkö hän jo nousee seisomaan!!!! Vielä lauantaina hän ei sitä tehnyt!!Hän taitaa mennä kovaa elämässään eteenpäin!!! Pidä kiinni vielä kun voit....../ mamma

    SvaraRadera